▣..★♣…Annabella﹏◈★〝】
2008 年 2 月 11 日 星期一
PiNkY家
今朝訓到11點 .. 電話響 .. 原來係PiNkY- - .. 佢病到把聲就死咁 ..
即刻帶埋D藥去睇佢 .. 經我悉心照料 .. 佢好得勁快 .. 我地仲落街買野打邊爐 ..
又打邊爐= O = .. 好熱氣 .. 又租埋碟 .. 總之全日都好爽 .. 做咩都得 .. a_a
10點幾就返屋企lu ..*
刊登時間︰2008-02-12 01:06 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]