▣..★♣…Annabella﹏◈★〝】
2006 年 12 月 1 日 星期五
畢業典禮,做Facial..*
今早阿媽突然係張床度大叫:好嘈丫!(原來佢叫叮叮咪吠-_-),
咁嚇醒左我,我訓唔返..過左陣,起身搞左一輪,
出左去河畔間7仔等林小研,跟住就去學校度參加畢業典禮,未開始之前,
去左Art Room同Miss Lee傾計,林小研好直咁話MISS個妝好怪,話E樣個樣,話互相要請食飯咁tim∼好好笑!
完左去了沙田搵,食埋野之後,經過Fancl個度,
試左d潔面既產品同測試自己d皮膚,覺得有點問題,所以同去左做Facial,過程既其中10幾分鐘,要去黑頭,
印同豆豆,我感到由細個到宜家最未嘗試過既痛苦,超痛丫!!!!....
個人仲話..生仔比e種痛仲大十倍..好恐怖丫.../_\*
其他程序都幾舒服∼_∼我唔係d為左靚靚唔要命既人,
想咁痛苦咯=_=跟住就搭小巴返屋企lu..*
刊登時間︰2006-12-01 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 29 日 星期三
11月26日(日)
11月26號個日,預早同阿興祝下,有kay仔,,
皇子同阮仔就出去旺角反,本身我張份禮物包到靚靚d,
但為左幫叮叮,查查洗白白,出門口個陣有點趕急-_-,搞到我上左巴士先發覺..
好似漏左d野係屋企,就係份禮物-口-川。去到信和同阿傾左
陣先知阿你既近況/_\,其實我唔係你想像中咁忙,你仲忙過我呢,
宜家都唔知點俾份野你tim∼之後,就陪左阿一齊去買psp,
kay仔見到阿咁多正野好唔抵得呢∼haha,我同
皇子遲早一定會買的!!我要1月頭前買到>3<,
之後買下其他野就去左奧海打機,真係平爆,太鼓3蚊4首歌仔,阿一直輪住
同我地3個打,阿同埋皇子好有進步丫,打到鬼。
後黎去左皇子屋企個邊打邊爐,d人都唔知點做野的,
越叫越走,d五花茶仲有陣怪味tim,之後好好笑,好似做賊咁,廢事講lu,
呵呵!食完上左皇子屋企反,多左隻狗仔丫,
不過我都係鍾意小白多d>3<玩左冇幾耐,屋企人吹我返屋企∼_∼
迫我飛的士...我由沙田搭返屋企都係30幾蚊,點知我由河畔搭返去佢收我40蚊,
個的士佬仲話自己唔熟呢頭,搞到要我教佢點行=_=可惡!
刊登時間︰2006-11-30 12:48 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 24 日 星期五
祝11月27日生日既彤彤生日快樂!
To:
From:,
皇子And∼
刊登時間︰2006-11-24 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]