| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
 | |
 |
2006 年 12 月 18 日 星期一  | |
|
|
今日好開心啊
因為CC係度
哈哈哈~~~
各位朋友番屋企再見(Because我未番屋企)
Bye Bye!啦
| | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 16 日 星期六  | |
|
|
hihi!
很久沒有見啦....今日同詩詩佢地傾左好多野
都係關於某D人既野
個人原來有好多好咩既打可以講
唔係好想同佢玩啦
點好啊...有咩意見講比我聽啦..
THX! | | |
|
|
|
 |
2006 年 11 月 14 日 星期二  | |
|
|
哈哈!今次呢唔係我煩係淑怡佢好煩...........我今日冇理過佢同冇同佢講過一個字
好煩啊佢!今日又係要做功課啦打機啦玩下d遊戲冇咩野講啦
算啦唔講啦又要打機啦我...............明天見啦!
| | |
|
|
|
 |
2006 年 11 月 13 日 星期一  | |
|
|
哈哈!好鬼煩啊~~淑怡佢啊好鬼煩....煩死啦
點好.你問我 我自己都唔知點好.........
家課 未做好啦........又要拾起我屋企D野wo
好鬼煩啊..日日都係咁...死得啦
唔知幾時又要默書wo.......
煩死我啦.................
冇樣好事...........又要做功課啦.......Bye!Bye!
| | |
|
|
|
 |
2006 年 11 月 11 日 星期六  | |
|
|
哈哈!今日啊冇咩野做............所以冇咩野講
明天再見...........Bye!Bye! | | |
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | »


|