今日以為會落好大雨...
點知...
好失望...
算啦!!
今日同琴日都係甘同超姐,,candy玩msn傾計^^
究竟超姐幾時先會係大陸碌番黎香港??
究竟我,,超姐,,candy幾時先會去圖書館做功課??
我好掛住鈴,,萍,,超姐,,wai,,candy!!