|
|
2011 年 5 月 31 日 星期二  |
| - |
分類: 未分類 |
知唔知呢 一個人講既野係真心定假意係會feel到加
聽左你地咁多次恭喜我 話咩鄧我開心
講左咁多次你地唔覺得懨架?
次次都係個幾句 跟本你地就冇心關心我既
淨係想知我攞左咩成績等你地有得曬我冇講錯?
你地尼啲屋企人所謂既關心 令我覺得好假好嘔心
聽左咁多啲客套說話我心都淡埋
你地一次又一次咁令到我失望
唔係啊媽叫我打俾你地我都唔會同你地講
你地有咩資格去知我啲野理我啲野?
|
| 發表時間:2011-05-31 07:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
發生咩事喇D; 唔怕同我講呀~ 不過系佢地低能姐唔好嬲啦; :)))
|
|
|
Be happy ^__^ 唔好為左d你唔值得既人嬲!
|
|
|
有心沒心一眼就能看出笑一個(:不要為一些不理解別人感受的人而生氣.因為那不值得i am always here for you :D
|
|