唉!!!!!!!!!
今日以為可以冇事咁
but我阿ma call我出去同佢食lunch
佢同我講:阿sir頭sin打左電話比我要我repeat!!!!
我ge心好似被人狠狠咁插左n咁多把刀!!
話我理化拉埋5過40分
搞到連總分都fail
好彩佢都冇點樣話我
只係叫我出年轉文組比d心機讀書
我真係好想灌醉自己
好對5住各位!!!!
may be我只係1個累人累物ge廢柴!!!!