今日=0=第一天返學也...
早人地咁早放,當然早人地返-.-
返到去先知今日星期二-.-有早會
放假放到懵左...- -
派測驗卷=囗=科科炒晒OTL不過預左!
Lunch去左抽SEED CLUB,$30,抽左3盒
頭2盒都係luna=.=無言,之後中BL海怪...
OTL.............退返比伯伯
有個哥哥話如果有人中Cagalli,問下條友肯唔肯換wo- -||
本來放學諗住去開戶口-.-點知要入$500先
唯有TMR開!
之後天痕無端端話來同L打Deck(?)-.-
咁之後天痕就來我樓下比野我-.-"
=口=死,明天美術,咩都未做也.......|||
受死is okOTL
|