= =琴日5點先訓得著,所以返到學校,死得咁濟...
訓左3堂半左右-.-先覺得自己原來傷風,又凍又熱...(?)
所以...Lunch返屋企食左粒藥
然後例牌又去JR,見到扭3又身痕想抽=.=
抽左4個,第1個中Dearka,so sad
第2個中meer,Very sad
第3個同第4個都中Luna,想死...|||
之後JR伯伯主動走過來問我換不換a"a
佢話2個換1個-.-所以換了Cagalli+Mayu OTL
之後返學校,岩岩好冇遲到XD
今日PE堂,因為傷風-.-所以冇上
但被人當冇帶衫...扣PE分,so sad
放學,終於開到戶口了- -
之後4:15去搵天痕
點知L仲早過天痕,天痕遲左成1x分鐘- -so sad
L比左鐵球我-v-so可愛
天痕sell了張Part2 SP來了-.-
SP咭Cagalli集齊也>v<
然後...食埋小小野就回來打呢篇手記了a"a以上!
|