2009 年 1 月 17 日 星期六  |
| .♥可能我愛上了你 |
|
.♥hey
long time no seeeee:)
do you miss me -_-xd
考完試好正x)
我覺得今次考得0kay既,好過上次*0*
y0y0.
覺得我個t0p ban怎樣-_-??
仲有個12個ic0n x)
其實我仲有爆多ic0n
費事p0-__-v
比Melody同小泉既↓


好襯呢O_o
簡直一對x)
他們也是ㄧ對啦-v-
..........................................................
日日都系甘過,..
傾電話.製圖.傾電話.製圖........
不停重複耶-3-
好彩有人欣賞我既圖姐^__^
好想傾電話呀呀呀呀/33333\
好悶-3-
上f0urm先.
大家中意金魚GEM
就申請做會員拉!
www.gem-tang.com

|
| 蘋果打Bl0g時間:2009-01-17 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ August 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|