今日同knss的同學仔唱k, 玩得好開心.
同佢地冇見,冇聯絡半年la,今日見番,一見如故咁,完全冇隔膜.
仔就可以咁樣,但係女就完全不一樣.
大家的關係,我仲味懂得去維持不變,次次的結果都係令到友情變質.
如果用我之前拍拖的exp去理解,咁我又明白當中的奧義的.
但係唔通對住任何一個女仔,都要當拍拖咁相處咩??
唉,同女仔相處真係一大學問黎...我希望可以係入u前學識.
如果唔係...我將會有一個好悲慘的大學校園生活.
依家得番汶蓉,禮仍,yoyo......希望關係仲可以維持到就好...