今日天氣唔錯 好熱...
搞到係屋企都要開冷氣= =
而家我ge生活正常左好多 1點訓 7點起身
唔似得返工個陣 天光先
話說今日起身之後除左食野 都冇物點離開過部電腦
一路都係到上網 打機 聽歌...
你地ge童年係點過嫁~ 因為屋企成日得我一個
我得閒就去中央圖書館借書 夠近ma~ 蠟筆小新...可以講係我的最愛!!
個陣時呀 笑得好開心嫁睇到小新D搞笑野 呀媽仲問我係唔係傻左 = = 你傻我都未傻呀!!
今日上上下
又見到臼井死個D新聞..
好唔開心 唸返以前小新其實一路隌我成長 隌我笑,,
雖然臼井老師死左對我可能冇咩影響
但係 ..就係開心唔到...
唔知有冇人同我一樣 都因為小新ge幼稚而笑 而開心過呢~
有ge話都為臼井老師默哀 一秒 吧
|