今天午飯的時候
我地因為某d小事
所以無去到平時大家去的餐廳
之後我地去左大家樂...[意外的開始就因這樣來了]
我買完之後俾完票就係到等
當我拎我自己果碟野食時
就中招了T_T
如果無估錯的話果杯野就應該係凍咖啡0.0
竟然我當時反應無有爆#$%@#*&@!話果d友(唔知係咪因為女仔既關系呢)
我仲好冷靜咁拎返碟返埋位*.*
但係個女仔就好似好唔開心咁啦(唔知係咪以為我會好嬲既關系呢)
不過我覺得意外既事情時時都有架啦
唔應該為ed小事而嬲...加上成為受害者的我都無事
所以希望她不會再為小事以煩惱啦^_^
|