尋日因為有兩條仆街霸撚住曬部腦,,,所以冇得打日記~-3-"
今日放左學,,,郭sir又叫我去幫miss冼手,,,,,明明次次都喱埋左架la,,,,,但周圍d人係到指我出黎,{我實記住你地e班野架!!~}
去到miss果到狂係到一邊同miss冼傾計,,,一邊做果d星期五要用既野,,,,
做到6:00幾先走人,,,,支力死我la~=3=",,,,,,,,,,,
跟住就同牙嬋落去擺書果時,,,,,c班果d女童軍問左我一條問題,,,
就係{你有冇carman個電話y??}-3-"問我都多撚餘架,,,雖然我有佢電話,,,,至衰係係屋企,,,XPP
然後係搭48見到江先生<斷背山江永峰.XDDD,,,,,
跟住就返左屋企lo3<"
跟住打電話比奶媽,,,,第一次佢沖緊涼,,,,第二次終於係佢聽la,,,
跟住我講在1d廢話,,,,佢先至問<你搵邊個y?>,,,,,原來果個係佢果家姐黎架!!~
oh shirt~仆你個街y,,,,把聲咁撚似架,,,,,好撚百痴y,,,,,o撚曬咀ar~+[]+"
唉,,,,,,算,,,,算我低b la~
咇咇咇~乖乖既李詠怡小妹妹要訓覺la~訓前啜一啜先~chu~>3<"
|