| 2006 年 1 月 4 日 星期三 |
 | |
| 勁唔開心law!!!!>< |
補打2**
今日7點三∼∼楊斐打黎問我有無多條tie∼=.=!!!~我都係得一條炸~!!!!問我邊班今日上pe堂~~~係我地班丫~=0="!!!叫我著pe"三"~借條tie俾吘~咁好啦~我幫下你啦~~^^"~唉~~同啊媽嘈丫今朝~><"***~之後洛去等~等左好耐!!佢到左~~~個時仲有兩分鐘就打鐘~ @0@"~好快咁衝返去~∼好彩趕得切∼∼哈哈∼由今日開始無prefect∼∼無皇管∼我就緊係兜路行啦∼︿︿”∼∼之後上課室∼∼第一,二堂上eng∼對番假期做個d paper2∼哈哈∼∼我兩份都係囉”e”∼小息lu∼∼無野做呀∼之後上兩堂pe堂∼∼今日又係踢波丫∼!!唉∼∼我地班輸8比4∼∼勁廢!!><”∼之後上去∼∼maths x2∼∼miss係度做class work∼∼唔唔∼有時都好好笑嫁∼︿︿”∼好快咁lunch lu∼∼唉∼唔想返去丫真係∼不過又唔得∼今朝無帶銀包-0-""~番到去~~無同啊媽講野~食完~返去lu~~之後上econ同geog~都係咁啦~~放學lu~係學校行左一陣就返學歸lu~~之後溫豬豬~~今晚唔想on丫~好唔開心牙><∼~溫到1點9到~~"B B" send sms俾我問我訓左未丫∼∼梗係未啦∼︿︿”∼等我同你傾一陣啦~∼∼有d眼訓∼∼訓lu∼你都唔好咁晏訓啦∼︿︿”∼早抖啦∼
p.s:***我尋晚問啊媽囉100蚊∼佢話今日俾我~之後話今朝無見左呀∼話係咪我偷偷地拎左∼下!!一定唔會wor∼佢點都唔信∼死口話我囉左∼∼之後∼算∼唔同你嘈∼唔信就唔好信><∼lunch∼返黎∼佢話細佬今朝令~@0@”∼都話唔係我嫁啦!!>︿<”屈我∼
###今日丫∼個次”踩冰”見到個個人∼無啦啦行過黎∼話”喂∼運動小王子∼仲識唔識踩冰丫∼話好差wor~仲話我咩運動都識∼留冰留得咁差!!我勁無奈law∼∼我洗你教∼我班fd都未出聲啦∼!!><
|
| 刊登時間︰2006-01-07 06:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|