真係好唔開心;班籃輸到仆街:(
發現自己原來比想像中既差
- 起手慢;今日迫住要起手快所以射唔準
- 體力差;跑左三分鐘就冇氣;想做V CUT都唔得
- 未識過人
- 控球差;失左三次波
中二我要日日朝早;小息;lunch都去打波
唔可以再成日剩係射key;要積極啲同人鬥波;如果唔係冇進步
下年我最少都要贏一場.v.!
加油吖