今日晨曦去左龍蝦灣... 所以我地去食野既時候... 佢就不停地講參觀D好笑野... 搞到我一路笑一路食... 好開心!!
11點就同左晨曦落去跑步... 圍住朗屏半跑半行... 下次都係要著番波鞋.. 原來著拖鞋好難跑... 跑左一段路隻腳就會好支力... 救命...
PS...D貓貓俾狗狗好... 起碼佢地爭野食唔好打架... 只係會發出聲音趕你走...