又再一次係我熟睡中... 俾人打電話黎嘈醒我去打麻雀... 仲要重施固技...呃我話D人到晒... 我先冇咁笨...
不過落到晨曦家都係一個都未到.. TAMMY...區同誠都到左之後就開始了... 我覺得自己同D媽媽級既人無分別... 一冇野做就打麻雀.... 打到一半肥泓都有黎到... 不過佢冇打...淨睇..!
6點半就走人LU... 我羸左61大元!! 好利害呀!!