1點到出到去寵愛軒... 本應約左12點既... 但我搞鬧鐘既時候搞錯了... 搞左11點3起身... 大頭蝦...
出到去幫佢整宣傳單張... 發覺自己打字好慢... 真係唔適合做文員... 要訓練下啦... 一張宣傳單張我整左5點幾鐘.. 同isabella傾左陣計... 7點就一齊走人..!
返到去有好消息... 就係我聽日有工返啦!! 好好開心!
ps..多謝isabella請我食lunch!!
ps...對唔住呀tracey... 聽日陪唔到你去買禮物.. 唔好嬲我呀!!