今日4點先訓身... 訓到周身骨痛...! 起身無耐間寵物店就打黎.. 初初諗住唔聽嫁啦... 但係佢不停咁打... 太煩了..所以唯有接.. 叫我聽日返工喎... 咪搞我...咁麻煩...
9點幾就同媽媽去打邊爐... 食左好多野... 真係好飽... 差d行唔到返屋企!!
哈哈... 今日又換左隻m記扭蛋啦!!
ps...個日記終於改好啦... 不過好似有d怪..