今日約左個人6點9係油麻地拎野... 所以就早左出去... 點知我去到個到打俾佢... 點知佢唔記得左... 咁唯有約佢10點3啦...
見仲早所以去買野食... 上到去順便拎埋張聽堂証書... 今堂係最後一堂... 一個星期內d堂一次過上晒... 有點兒失落... 放學就去拎野...佢都好準時...
回家後見到媽媽買左部測心跳同血壓既機番黎... 叫咁好玩我又玩下... 點知測左出黎... 我低血壓... 上壓得90幾...下壓60幾... 但點解我自己一d都唔覺..