3點幾就去左晨曦家... 玩手提既game... 好好玩呀...哈... 玩太鼓勁差... 一路玩一路大叫... 因為不停地輸... 搞到成個傻婆咁..
5點幾就回家... 之後就不停咁打電話... 因為我sd既sms冇乜人認我... 咁唯有每一個每一個咁打電話... 唔該下次去唔去都講聲呀..>.< 唔係我會好慘嫁...
終於夾岩到時間... 搵齊人啦終於...
ps..8月27日暫時有14人... 當然連埋主要人物..!
ps..生日會有8人... 當然連埋主要人物..!