我凌晨又起身睇波…睇左曼聯對里爾呢場 上半場曼聯射門命中率達到100% @o@ 雖然支配率方面里爾較高,但實際上曼聯d攻勢係較具威脅 下半場史高斯兩黃一紅踢左出場>_< 最後悶和0:0 傑斯有球罰球中柱咋T.T 守門員冇晒反應架 好彩維拉利爾都係和波咋 另一邊廂,拜仁竟然出奇地以2:1贏左祖雲 勁勁勁!!