提提大家先
我d回覆係唔會特別顯示出黎
所以你地一時要自己點返d回覆睇我回左未^^"
通常我都好快就回^^請放心
==========================================================================
舊歌︰死不了
歌手:任賢齊 | 作曲:劉志宏
填詞:劉思銘 | 編曲:洪敬堯, 劉志宏 |
剖開胸膛 我讓心在烈日底下燒
燒成記號 記你的好永遠別忘掉
頭破血流 也要護你到天涯海角
愛一個字 我敢用一輩子來回報
*狂風吹 大海嘯 真心的人死不了
地多大 天多高 一生只換一聲好
痛快哭 痛快笑 痛快的痛死不了
這一生 這一秒 我只要求你知道*
冰天雪地 我把冰水全往頭上澆(痛快)
澆熄思念 最後一處溫暖的懷抱
你為了誰 寧願讓心變成了孤島
敞開雙手 不依不靠從此隨風飄
REPEAT**
離別的酒容易醉 男人流血不流淚
乾一杯 痛痛快快說再會
REPEAT* |
==========================================================================
原來要一家人出黎飲茶真係咁難…
天生辛苦命,搵食艱難
古時最好嘅出路一定係當兵
起碼唔憂食
唉
天意弄人?
所以都係自己做神好
決定自己命運
套舞-乙Hime好有美少女戰士feel= ="
個女主角都麻麻地…唔靚女…仲要係細路…
成套野基本上係班女仔換套戰鬥服去打召喚獸(怪物似d…)
好似超人呢…=w=
|