第一次買game同我講冇封面張紙 勁呀XDDDD 係佢度買左幾年game,第一次咋XDDDD
今日同阿爸阿媽去左飲茶 去左第二間,未飲都知間野唔掂……= =" 一去到就有位…可想而知幾少人… d野食擺拎到黎…完全聞唔到d味…諗都諗到好食極有限……