今日打波狀態好沉 連四份一實力都發揮唔到 冇計… 前一晚肚瀉… 早知星期五唔去麥記.\"/. 次次飲完汽水都係咁 今日完全係運唔到度氣上黎 頂住頂住咁 跑唔到 加上隻腳又有傷… 本身已經唔熟籃球…剩係識射下波… 所以打全場係輸波……