肚痛…=.= 次次都係咁… 我敢講!!我冇一次打波係用盡全力 隻腳有d問題…唔可以谷盡…起碼5% 驚整親人…呢個真係要小心…因為我可以傷左人之後都唔知係自己做=.= 內功強呀XDDDDD 呢樣起碼冇左30% 有留意我踢波都要知…兩年黎我未試過踢中人 要做後衛做到咁係好高難度,又要守得到,又要傷唔到人 難度比入波仲難 (突然間好佩服自己咁好腳法XD) 所以我打波都幾乎留左35%力 仲講咩出全力?
通告︰回左死新喇XD