依家d流行曲黎黎去去都係講愛情多
所以令到d歌質素不斷下降
或者有人唔同意
但細心諗下,依家有幾多首歌係可以長存於聽眾心裡?
以我個人而言,以前我好鍾意聽古巨基首《友共情》,依家仍然好鍾意
相反,佢依家d歌我就一首都唔鍾意
可能佢唱功係好左,但首歌係唔掂就唔掂
講玄少少,即係意境唔夠高
所以論歌,我最鍾意就係許冠杰d歌
我家姐話我好老土,但我就笑佢唔識聽歌
真正好聽嘅歌唔係睇下有冇feel或者多唔多人支持,
而係講求意境
但呢個樂壇太失敗喇,剩係識搵錢嘅多
就好似之前古巨基出o個隻碟咁
拎人地d歌夾夾埋埋就當主打,呃錢都高明少少喇
支持呢隻碟d人咁都肯俾佢呃錢…唉
對於呢個樂壇,只能降低要求講唱功
但唱功要掂…5個都冇
容祖兒、劉德華、李克勤、楊千嬅
最掂佢3個
陳奕迅有退步嘅感覺
d人話何韻詩掂,但只要肯細心留意,就會發現佢d歌係非常「寡」,可能係佢把聲問題
以佢把聲唱慢歌完全唔適合
以上嘅野一定有勁多年青人反對
冇辦法喇~因為呢班人個個都掛住談情說愛~
呢個樂壇岩晒佢地,剩係識唱情歌
而且一個二個好似盲頭烏蠅咁,剩係識盲目跟隨,盲目去支持一個歌手
日本個樂壇係點,我唔清楚
所以我支持小實
純因為佢咁嘅年紀,就能夠有咁嘅成績,係好難得
再同本地依家新出爐歌手比,更加差得遠
出道第一首歌就已經大熱起黎,而且係香港都有咁多fans
實屬難得
濱崎步…呢個簡直不知所謂
就算唱功有幾好,走去整過容就已經代表佢跟本就係想靠樣搵食
歌係好,無論個樣幾唔掂都實會有人支持,如果剩靠樣去吸引fans,咁就算有幾多fans都唔代表佢係掂
哼
不過依家好多樂迷都不知所謂
睇樣、睇身材
咁樣不如去睇av喇,聽乜歌啫
小實簽名Haro拍賣完畢…
$1700=.=
真是嚇呆了……
咁貴…
另外o個個都$1000……
dl左TOA特典入面其中一段片睇…
好好笑XD
「Luke︰怎麼啦?比什麼也沒有所謂。比劍?比長相?比家世?還是比肚臍?」
|