一早起身去飲茶
飲完茶去行街…
去睇戒指…西裝…電話…電腦…
度度都咁「閃」…=_="
行到咁上下我自己返屋企先
好眼訓…
行街真係一件苦差…
戒指果然係勁!!
二千幾蚊一隻
就算買鑽石,粒石唔爛,但幾年後一樣會殘,到時又要翻新
所以呢…買鑽石係代表唔到心意
唔通話俾人知「我個心過幾年就會淡」
鑽石就話可以翻新,人點翻新?
話時話…d白玫瑰好正咩?
都唔香…
定係剩係我屋企o個兩支係咁?=_="
真係唔明女性心態…
所以呢…女性是惡魔…
會吸乾你d血…
嘿嘿
家姐搵到錢就會送阿爸阿媽返大陸住…
跟住佢又嫁埋出去
咁呢間屋就…哈哈哈哈
為所慾為!!XDDDD
|