大A的無無聊聊blog
ArcaLeung
暱稱: Arca
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-01-03
2008-10-20
2008-10-02
2008-09-05
2008-08-26
文章分類
全部 (518)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
A9VG電玩部落
Grace Blog
MHP2實用網站
sodogdog
Tamaki Nami official...
田雞xanga
香港曼聯球迷聯盟論壇
動漫之家
魚蛋日記
跨傳媒網 Crossmedia....
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 518
留言總數: 317
今日人氣: 17
累積人氣: 32849
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 28 日  星期二   晴天


流淚了 分類: 未分類

唉…今朝我又流淚喇…
情況好差…我真係擔心伯爺會…
一諗返起…點解個個好人都咁多病…
唔好同我講「好心有好報」!!
係嘅話點解會搞成咁!!
依家有錢都冇用喇…

錢!!
為禍人類最深之物!!
令世上能稱得上人類嘅人不足十分之一
如果你天生就係讀書、搵錢,恭喜晒
你肯定唔可以稱得上係人
你只係一台機器,一台有生命、有肉體嘅機器
有錢又如何?可以過得開心咩?
有錢最多只可以得到物質上嘅開心,錢係買唔到精神上嘅開心
冇錢又如何?一樣可以過得開心
冇錢唔會死人架,你聽過有乞丐餓死未?
乞丐就係你班「為錢的機器」製造出黎
如果唔係你地咁重視錢,呢班人跟本唔駛做乞丐

記住,係人類製造社會,唔係社會製造人類
可惜你班人就係社會製造出黎,被社會所帶領
清醒下喇
人係生,社會係死架
你地到底係重視死物定人?

仲有,到底老闆係請人定請將紙返黎做野?
十年前嘅香港遍地黃金
依家?遍地垃圾
點解?皆因個個都為左張紙
我想知,到底係張紙重要,定係個人重要?

咪話我太理想
其實有人同我一樣諗法
我地都對呢個社會太厭倦、太失望喇
幾千年前,人類冇車、冇電腦,一樣可以生活到
依家?人類過份依賴機器
人類係一直退步緊,並唔係進步
唔好以為拎住部手提電腦、手提電話我就話你勁
我係睇人,並唔會睇你身上或身邊嘅事物
如果你係好,就算你著到成個乞丐咁,我都同你做朋友

最純正嘅人類自識得兩隻腳走開始,就慢慢消失






訪客留言 (返回 ArcaLeung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]