今日終於成功中圈入波… 不過依家手背有d痛… 等價交換…orz
竟然跟埋佢地去機鋪,學壞了…orz 其實我只係為左耗時間 等去銀星買game-w- 點知…老闆話聽日應該有…orz
一返屋企聽到第一句話「同女朋友行街呀?」=.= 真係唔知講咩好…