原本又話飲茶 我咪早d起身囉 點知起左身又唔係去 玩我呀? 搞到我訓耐d都唔得
之後又去睇下有《大神》未… 點知又係要聽日-.-
打gundam seed… 唔記得將電腦較強左…仲係度諗點解會咁難打-.-
唔好成日叫我做某d野… 越叫只會令我越唔想做… 都冇人會關心我…>o<