第二次買game冇封面張紙…
真係orz
佢話5、6點先有
唔通又要我出多次街咩-_-
本日入手遊戲︰《大神》、《創造球會-EC》
其實…我可以同家姐講咁多野…
但點解同其他女仔唔得?-_-
唔通真係我怕?
各位叔伯、兄弟姊妹,得閒就搵下我
俾小蜜蜂教壞O_O
我竟然係度聽《九龍皇帝》同《給爸爸的信》orz
爸爸~爸爸~近排你好嗎~我俾人打~我俾人蝦~
佢仲話我似女仔…-_-"
我已經教佢打人喇…
邊有女仔好似我咁暴力…
不過我都覺我唔多似男仔…
邊有男仔鍾意同bb仔玩,而bb仔又鍾意同佢玩…orz
原來Joey呢d係叫唔識唱歌
明白
真係唔講唔知
唉…有時覺得d女仔好慘…
比d男仔咁玩法…
視「性」如無物
上完床就飛…
英文名s字頭那位,我是在說你+_+
依家d細路真係…
女仔自己小心喇…
|