正式開始領隊生涯>o< 一開始打升級賽 頭三場都小勝1:0 好險…-_- 呢度贏唔到就會即刻game over… d球員不愧為丙組人…好廢…=-= 我仲要研究下戰術先得 如果唔係上到乙組都只係被人欺負
msn好玩野… 無端端登出左,之後試左幾十次都入唔返… 仲以為中左毒-_-
女朋友…女朋友… 我何來有個女朋友呀?=口= 女性朋友就有幾個 唉… 送個俾我又唔區呀…
打完波… 現在感到…腳軟-_- 身體真係差…