我隊Arca.UTD連勝5場 排第二位>o< 雖然有三場係好-6…但都係一個好開始 攻力足夠,但防守好差 保持落去有望升班 但係升到上去,肯定只能係下游球隊… 冇錢買勁人~_~
LMF d歌雖然多粗口 但有d歌詞其實好有意思 希望大家可以細心留意下…聽下…
《大神》好好玩… 不過d解謎實在太怪… 竟然要我撞個細路…-.-