苦戰修咸頓… 苦思兩個鐘都未有勝利之法…orz
尋晚心情曾經一度沉重… 是因為對社會的厭惡? 還是別人的不智行為? 呢個社會冇得救架喇…
原來依家要搵個人正正經經咁傾下計都唔得… 唉 得田雞一個明我諗咩 放下包袱吧~就是新生命的來臨~
依家打左差唔多半季 以6分領導群雄 yeah!! 不過隊波防守太差… 練多兩個月體能,等超過一半人可以捱到90分鐘就練攻守了
MH系列幾時有「大刀」呢樣武器? 點解咁多人講「大刀」呢? 到底係大劍定太刀? 定係兩樣融合呢?