Arca.UTD成功打入足總盃八強了!!>o<
之前兩場真係好驚險
都係要踢到12碼…而且都係要踢少一個…
結果都係由我個GK踢對手出局
真係好緊張…
依家預計1月要將全部舊球員換晒
聯賽︰21勝4和
排緊第一
要快手增兵,如果唔係升上英超第一季實會成為降班球隊
我要買朗尼!!我要買C朗!!>o<
某某人竟然叫我唱歌俾佢聽…orz
別開玩笑了…
現時9:41p.m
好嬲中
剩返7分鐘都唔俾我睇埋場波
我一星期睇一次啫
咁都唔俾我睇埋呢7分鐘?
到底邊個過分呀
仲要講到自己好似冇錯咁
MH2有人教計實際傷害=口=
太強了…
有左預算
打boss都冇咁辛苦
|