早上︰現時應該係兩個半鐘 打到沙漠殺左黃速龍王 身穿一套藍速龍裝+鐵刀 好快…orz 下午︰打完砂龍王 但岩岩寒冷期…未有大怪鳥打…orz 跟住要刷翼膜升酒店…
創造球會… 足總盃4強被熱刺踢出局… 英超果然唔同d… 好強… 不過都有75萬鎊獎金…都算安慰… 但係仲未俾我…唔知係咪要等佢打埋決賽先呢-.- 我要錢!!我要擴建球場呀!! 要750萬… 我依家先得590萬…orz 決定利用波士文條款…簽曼聯左翼李察遜以加強側擊 希望成功-.- 仲要搵後衛…orz