戰無2竟然俾電腦搶左個敵將殺… 搞到拎唔到把武器…T.T
今日挑機o個兩個唔勁,只係默契高 部IJ俾我兩次自殺式攻擊打中,爆speed又俾我格爆… 單對單的話我地贏緊… 用老虎就打得太急…仲衰過用村雨… 用電腦打…練大大機… 部傳說好難用…又慢…又少槍(同SF比…) 用SF好用得多… 知道點出一閃之後,的確非常容易… 閃呀閃呀閃 雙槍!!\口/ 爽呀 大家有冇興趣搞網聚一齊出黎玩?XD