原本話去做包裝… 點解會變左做初級餅師=.= 算吧… 都好過做m記… 聽聞可以行行下,好過女工剩係坐係度…仲累… 加油!! 半個月夠買psp喇!!
我阿媽就黎痴線… 去見工就同人講去「相體」…=.= 返到黎又係咁叫去搵女朋友…痴線架…