近排沉醉於psp中 努力打緊g gen~XDDDDD seed路線岩岩打到Freedom出場 比我想像中弱好多… 最初以為佢會有招全彈發射用 點知竟然變左map炮… 廢晒… 由於呢隻game係擊破一部機之後,就可以再行動多一次 但map炮就冇得咁計 所以實用性大減 而且仲未測試會唔會打埋自己人… 唯有遲d試下開發Strike Freedom睇下會唔會好d喇T.T
發左個惡夢… 夢見已過去的親人變左喪屍… 即場感覺唔係害怕…而係傷心… 落淚了…