近排追緊套新番--《D.Gray-Man》 睇落唔錯 起碼都係自己鍾意睇o個類=w= 不過都要睇返舊o個d先… 仲有好多野未睇呀…orz
呢兩日仲努力緊攻略g gen中… 希望快d爆晒所有關… 然後收集全圖鑑… 再練一部Lv99嘅曉出黎!! 哈哈哈哈 基拉同阿斯蘭Lv40了 同最高o個個差二十幾… 加油吧
出街都要拎埋部psp聽歌orz 好似冇歌聽會唔舒服咁…
笨老弟生日快樂XD 可惜冇美女香吻送俾你 完成唔到你心願XDD
12月大表姐結婚 我返唔返去好呢?orz