真係想講好耐…血氣翻湧呀!! 今朝打打下波… 有一下急停之後覺得有道氣頂住… 直到返屋企沖涼先完全冇事… 可惜我唔識調息運氣 哈哈 我應該係偏向練外功 因為係越郁越精神 同洪七公所聽嘅九陰真經一樣 哈哈 我這路外家功夫,越動越是有益耶 哈哈
現通緝小凜 若有人知情不報 打!!XD