唔通講一聲再見,就真係會再見? 點解我地遲遲都仲未能夠再見? 我開始討厭講再見… 如果可以永遠係埋一齊…咁會幾好呢… 上年已經又有兩個人離開 希望今年唔會 但願大家身體健康… 因為一個也不能少 就到農曆新年,希望擔心嘅事唔會發生喇…