我覺得有句話真係幾好…「生仔唔知仔心肝」 對住二十幾年,口口聲聲話知我諗咩… 但其實就一d都唔了解 相反,一個網上識,而且又唔算太熟嘅朋友, 竟然可以經常講中我心事… 人地話返到屋企就會舒服,可以忘記好多煩惱 但對我黎講,返到屋企只會更加煩… 唉… 到底有幾多人真係了解…
我懷疑我手震真係遺傳病-.- 因為我阿爺同阿爸都經常手震,而且緊張時特別震得厲害 我都係咁…真係懷疑係遺傳…