去左剪髮 剪完同冇剪好似差唔多咁~_~ 我阿媽叫我染髮 我話「咩色?不如染白喇」 佢即刻呆左~哈哈
又拎返隻創造球會出黎玩 依家打英超真係辛苦… 2勝5和4負…排第12… 中下游位置 努力撐完呢季,下季要升上中上游位置!!