剛剛睇曼聯對錫菲聯場波 睇見史密夫真係野… 睇到條褲爛都唔換左佢先-.- 夠晒出位… 見到史密夫踢得咁好,真係好開心 希望佢可以幫曼聯今季重溫三冠王美夢喇>w< 曼聯依家個勢咁好,前線中眾球員都踢得好好 只要保持落去,一定得!!