我發覺我好似好耐冇認真咁打過波… 到底係我認真唔到定係對手迫唔到我認真呢= = 論防守,已經算唔錯 能夠扭過我嘅人已經好耐未遇過 要過我真係要靠速度或者力量壓制 但靠速度過我就未必掂喇 畢竟我d防守係靠以前c子佢地迫返黎 以技術補救,絕對可以的XD 或者認真d打,會好好多