最近上過羅生個blog 我都幾認同佢講d野 踢足球,就算你有幾好技術,冇體能一樣唔得 或者你一開始可以打得好好 但去到80分鐘,只會任人魚肉,然後導致輸波 就算玩球會遊戲,一樣要好注意呢一點 因為球員如果捱唔到90分鐘,往往都會最後時間失波 體能呢d野一定要好好鍛鍊,因為係冇得扮 有足夠體能,就可以於球場上任意奔馳 而且隨住不斷比賽,腳法或多或少都會有進步 到時再練亦都唔算遲 香港球員 努力練吧 希望香港球壇仲有得救吧