.......


欸.......今日排球比賽!!
書咗!!我好耐以黎都昧試過書得甘勁!!
第1場:7:15
第2場:8:15
仔手好痛!![如]咗!
又感冒,,脚又痛,,好悟舒服啊!!!
成場好刺得我同FANS打甘,,
D人好刺定咗型甘既!!!!
欸,,,,,除咗小學五年級籃球比賽輸比BOBO之外!!
今日[佢],,啊狗,,JOYCE......都有黎C比賽!!!

 

欸,,,,,仲有13日倒,,,
就要同田徑講88拉!!!


2006-03-18 09:52 AM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)


stephyan2005 於 2006-03-19 07:46 PM 發表:
咩wo>3<我第一場出都有打過架∼車∼kaka!!...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系就系~打悟翻過去啊嘛!~
Posted at 2006-03-20 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]