就黎考試拉!~


就黎考試拉!~
大家要努力温豬拉,,,
考好個試!

我今次C黎真系要温豬拉!
啊媽話我今次考悟好就悟上網!!
要考84名之内啊,,
點考啊!~我呢種人嘸腦架嘛!~
死拉!~欸,,,,,今次MATHS同IS仲要
系肥YAO出添架!!MATHS份野縺啊SIR
同要淋點做,,甘我地死得拉!~

温ENGLISH我會.......


2006-02-25 07:01 PM- [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Archie 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]